Magsjuk (?)

Jaha, då var det måndag och dags för arbete igen MEN Jesper har troligtvis fått magsjuka !
Han va löslivad igårkväll och det luktade fruktansvärt, imorse hade han bajsat igen utan att ha vaknat, luktade ända ner där nere..
Likvit i ansiktet och bara gnällde, så vi tog snabbt beslutet att stanna hemma från dagis, ringde chefen och dagis, aldrig skoj att ringa chefen men vad ska man göra ?!
Sagt och gjort, efter det gick vi upp och Jesper somnade igen 7 och vaknade 10.. Fick ny blöja och lite mer välling, dags för blöjbyte igen sen somnade han lite över 12 igen och sover fortfarande...
Fått tag i Sempers vätskeersättning från apoteket som jag ska försöka få ihonom, bättre att börja i tid denna gången så att han slipper bli uttorkad igen och ligga på sjukhus..

Så nu sitter jag här, ska träna ikväll, ska bli skönt !

Finns inte så jättemycket mer att tillägga just nu, återkommer senare eller en annan dag !

Ta väl hand om er // Petra




Bjuder på en gammal bild på mina älsklingar då jag inte hittar kabeln till kameran..

Kommentarer
Postat av: Kirsi- mamma till Alex

Åh vad tråkigt ni ska behöva bli sjuka igen =(

Hoppas han kryar på sig. Många kramar

2010-02-22 @ 14:44:54
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Lee - Melwins mamma

Hoppas att ni blir friska snart!

2010-02-23 @ 15:55:14
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0