Första strandbesöket..

Ikväll tog jag tag i saken o körde till stranden för att se hur Jesper skulle reagera..
Det var lite kallare i luften och inte så mycket follk då vid 18 tiden..

Han gick snällt av bilen och följde snällt efter mig..
Stannade upp efter en bit o tittade sig undrande omkring, vad var det för ställe ??
Vi kom ner till sanden, då gick han en bit sen vände han och gick tillbaka så jag fick hämta honom igen..




Han vågade doppa fötterna men efter en överraskande våg som täckte hans fötter så snabba han sig därifrån...
Vi gick till bilen, väl framme vänder han om och säger vatten, vatten, vatten..
Han ville tillbaka men jag förklarade att vi kan inte gå fram och tillbaka hela tiden så nästa gång testar vi lite mer, förhoppningsvis ska vi kunna bada i havet innan sommaren och semestern är slut..


Får se om det blir en tur dit imorgon eftermiddag/kväll...

Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0