Tillfreds och nöjd !

Just nu känner jag mig tillfreds och nöjd med livet och allt som hör därtill!
Jag har underbara vänner som ALLA betyder såå mycket för mig, hoppas att det är ömsesidigt! ♥
En urgó sambo och en alldeles perfekt son ♥
Ett jobb som jag trivs superbra med.
Det som saknas är tillökning i familjen, hade det gått som planerat hade det kommit ett litet knyte nu om ca 2 veckor men det ville sig inte riktigt, vi har bestämt att ta det som det kommer.

Nästa barn kommer när det är redo att anlända till oss =)


Jag har lagt på mig en del kilo men det tänker jag ta itu med efter sommaren eller när tillfälle ges, jag känner att det inte är läge att gnälla om det nu när jag annars mår så bra !



Jag lever ett bra och underbart liv tillsammans med min lilla familj som jag älskar mer och mer för varje dag som går ♥


Tack för att ni finns för mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0