Torsdag...

Nu har det gått 4 dagar på min semester och jag har aldrig nånsin haft en sån tråkig semester..
Här sitter jag och Jesper ensamma hemma och inte kan man göra nåt med honom heller för han har ett jävla humör där ingenting duger...
Inget skoj att köra iväg och göra saker med en skitsur unge... :(

Önskar bara att S kunde vara ledig så vi kunde göra saker tillsammans på semestern....


Men idag har vi besök utav Anton, hämtade honom på dagis för han hade fått feber så Jesper blev ju överlycklig för Anton är häjdpunkten när han ska till dagis =)


Jesper sover och Anton ligger i soffan och tittar på tv...


S slutar tidigare idag, är väl hemma senast kl 19 så det kanske hinner bli att vi umgås lite innan vi somnar...


Annars ska vi se vad som händer mer idag...



Ha de gott !

Kommentarer
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Åhh, det är såå roligt.. Älskar det! Men jag kan inte allt för mycket man man lär sig efter hand. Ja vi får komma och se hur ni bor en dag! Så får jag kolla in ditt orgäs med! HAHA

2010-07-22 @ 20:03:14
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0