Förmiddags fika i Tomelilla

Jag och Jesper skulle ut till Hammenhög igår eftersom pappa Sune skulle lämna sin bil på service på Peugeot , han behövde då ha min bil tillbaka hem så att han kom till jobbet idag !
Vi ska ta hans bil hemåt till Rydsgård igen när dne är klar ifrån service..

Vi passade på att tsicka lite tidigare igår så vi skulle hinna inom till Kirsi,Fredrik & Alex !

Vi vuxna snacka, skratta och fikade medans barnen sprang runt och lekte, busade och tjyvade till sig någon paprika bit eller bröd bit, dock efter att de fått äta så de va inte speciellt hungriga utan mer spänningen som lockade =)


Killarna lekte och hade sig och tiden gick så snabbt, dom har så himla skoj ihop, kommer såå bra överens..

Alex visade sitt rum och Jesper fastnade för hans bollhav och hans STORA bil =)

Eftersom jag blivit flitig på att ta med mig kameran så kommer det givetvis bilder nedan :



Direkt när vi kom fick han syn på bilen och klättrade illa kvickt upp i den !



Han tyckte den va super rolig, klättrade upp & ner hela hela tiden !



Alex höll sig under tiden sysselsatt m lilla bilen =)



Jesper tyckte att bollhavet va såå kul ! Kastade bollar runt sig o skrattade jättemycket !



Iallafall ett barn som ville titta när jag ropade med kameran i högsta hugg =)


Tack för en fin förmiddag, ser framemot att träffas snart igen och få se 1 års bilderna på Alex !

Kram från oss !

Kommentarer
Postat av: Kirsi- mamma till Alex

Tack själv gumman :)

Det var jättemysigt och visst kommer de bra överrens våra killar!

Jesper var sååå söt när han lekte i bollhavet hihi <3

2010-03-31 @ 11:15:08
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0