Maginfluensa...

Det är precis vad vi drabbades utav natten till fredag :( det var jag som åkte på det, mindre skoj att tillbringa natten på toa m en spann framför sig medans man satt på toa...

Skulle "fira" min födelsedag lite o fredags m mina föräldrar o syskon o svärfar, eva o våra farmrar =) Men efter att jag kom hem från affären i torsdags kväll mådde jag inte alls bra..

kl 23 satte det igång sen slutade de vid 6 tiden.. då körde Sune till jobbet & det var dag satt återgå till vardagen :S
Det var ganska jobbigt, efterom man inte sovit på natten o slö efter kräkningen..
Men eftersom Jesper är så snäll så gick det ganska bra, jag vilade lite under tiden han lekte o så kom han upp o kollade läget o kelade med mig lite sne ner igen o lekt e på sitt rum =)

Födelsedagsfirandet fick vi hoppa över så maten som gick att frysa stoppades i frysen så vi kan ha de en annan dag istället..


Jesper kräktes på fredagskvällen 2 ggr bara så de va skönt att de inte blev mer..

Söndagen var det Sunes tur..


Så nu har det gått genom hela familjen..

på återseende!

Kommentarer
Postat av: Lee

Sv: Han har gått ner nästan 25 kg...

2010-03-22 @ 19:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0