Tjejkväll !

I lördags blev äntligen min efterlängtade tjejkväll av =)

Bildbomb nedan :



Lägger in smakprov fårn huset, inte gjort det innan..






Kaminen



Förberedelser inför tack buffén






Dukningen






Mysig lykta på soffbordet (julklapp från Nova )



Gänget: Aida, Paulina, Jenny, Johanna, Bettan, Kirsi, Angelina






Bettan



Aida




Paulina & Jenny



Jag



Kirsi, Angelina & Jag



Johanna, Jag, Jenny & Paulina






Jag & Aida



Jag & Johanna på ÖJA



Jenny & Jag på ÖJA



Bettan & Jag på ÖJA






TACK mina underbara vänner för en trevlig och fin dag !  ♥

Kommentarer
Postat av: Kirsi- mamma till Alex

TACK vännen för en underbar kväll tillsammans med de andra =)

Det var dock synd jag fick gå så tidigt, men med en liten i magen var man ganska trött när man kom hem haha. Inte nog med det, fick ju ta hand om en liten Alex som kräktes sen. Men nu är han pigg igen =)

2010-03-29 @ 14:12:59
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Lee

Här börjar det hända saker igen! Kul kul!!!

2010-03-30 @ 15:11:45
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0