Fredagsmys hela dagen !

Dagen igår va mysig..
Vi va bara hemma o mös på förmiddagen..
Strax efter 13 kom Bettan tan hit, vi skulle åka tillsammans in till Ystad för hon skulle köpa present till sin gud dotter!

In på H&M o titta runt, jag köpte 3 linnen och en "Sverige- dräkt" till Jesper..
Vi tog en fika på Espresso house, STOR muffins och kaffe !
Därefter in en snabb runda på Lindex, där hittade jag ett par mjukisbyxor till Jesper =)
Så lite fynd gjorde jag även om de inte va ja som skulle handla =)

På kvällen bjöds de på lasagne hemma hos Pluffe & Bettan =) MUMS !


Jesper somnade och vi tittade på Happy Gimore, sen va klockan helt plötsligt över midnatt så vi packa ut oss i bilen o for hemåt..

Va även en sväng på Bo Ohlsson m Kirsi i torsdags, fixa present åt Myh som fylla 11 år. Slänger in en bild på pyjamas ja köpte åt Jesper.









Kommentarer
Postat av: Kirsi- mamma till Alex och gravid med nr2

Mysigt att gå en tur på stan, hade jag med velat. Men får vänta ett tag. Måste handla ngt att ha med i BB- väskan :). Hoppas bebis stannar i magen tills dess.

Kramar i massor

2010-05-08 @ 11:00:15
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0