Fullt upp !

Ja herregud, jag hinner inte med i svängarna, man tänker att nu ska jag uppdatera min blogg men vips så va den dagen slut och nästa och nästa..

Jesper äter nån medicin nu som gör att han är sååå svår att lägga på kvällen, han blir helt uppstirrad..

Så vi har haft tuffa kvällar nu sen lördags..
Då somnade han 00.30 i söndags 23 o måndags 22.15, igår vid 19 för att vakna 21 o sen inte somna om förrän 00.15... Så det är tufft nu, kan hoppas att det beror på medicinen så att det slutar när han ätit klart kuren..

Vi har umgåtts med mina föräldrar i söndags sen efter det körde vi inom Kirsi, Fredrik & Alex på vägen hem, käka middag med dom , korvstroganoff, MUMS!

Måndags inget så speciellt, grilla korv til lkvällsmat o igår hände inte heller speciellt mkt.... ..

Idag hade ja tänkt mig en liten tur till Ystad, lite shopping MEN vädret suger !


Ska ju på 25 och 35 års fest pålördag så vill ha nåt nytt men vi får se om det lugnar sig..


Nu kallar lite sysslor...

Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0