Migrän..

Jaa denna eviga huvudvärk är såå jobbig..
Ena dagen mår jag super, andra dagen svår migrän..
Hade migränanfall igårkväll, va ok i morse för att sen vid middagstid får migränanfall igen, turligt nog somnade Jesper vid kvart i 1 så jag försökte vila då med.. Hade svårt att komma i ro vilket är vanligt då jag har migrän..

Hyfsat bra efter vilan men frös så in i norden.. Nu har det kommit ett nytt migränanfall som jag lyckades lindra lite med ett varmt bad men känner att den sakta smyger sig på igen.


Varför?!

Jag som mamma känner mig döö dum när jag har migrän, Jesper som blir lite lidande ju, jag är ju inte alls lika rolig och påhittig när jag har migrän..
Stubinen blir kortare..

Men han är ändå ganska duktig för han känner nog på sig att jag inte mår bra så han brukar vara snäll men lite bus hittar han ändå på den busungen !


Nu blir de snart sängen men slappa lite först..



Vi saknar Kirsi & Alex, tycker dom kan komma hem till Skåneland nu igen så vi kan leka =)


Kram på er mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0