Låååångt uppehåll

Jag har haft ett saftigt långt blogg uppehåll..

det har hänt jättemycket..

Jesper har hunnit fylla 2 år, vi hade kalas här hemma för honom och han ska bli storebror i April 2011 =)

Allt flyter på och orken för bloggandet har tyvärr inte funnits.. men nu ska ja försöka ta tag i det igen..

Nu är jag inkommen i vecka 19.. tiden har gått ganska snabbt, denna gången är det mer behagligt att vara gravid..
Har inga så jättekrämpor ( än ).. Förra gången va de ju de ena efter de andra..

Nu kräktes jag var varannan dag från vecka 5- 13 och sen mått ganska bra, lite huvudvärk bara och nu har jag tyvärr fått en hemsk foglossning, hemma ifrån jobb onsdag- fredag denna vecka så hoppas det går tt jobba igen på måndag =)
Beräknad födsel är 24 april 2011 enligt UL..var en blyg bebis som inte ville visa sig o va med på bild, hj'ärtljuden på denna bebisen va mycket högre än på Jesper.. BM tippade på runt 160 slag/min nu o Jepser låg på 140-144 slag/min =) Vi får se om det kommer ut en babyflicka eller babypojke =)

Allt för nu..
Lite uppdatering om våra liv fick ni ven om det var kortfattat =)

Kommentarer
Postat av: Rebbe & Erik

Såg dig vid mitt andra besök på mvc så kunde räkna ut det;)

2010-12-03 @ 20:00:08
Postat av: Petra

Hmm oki, vem e du?? helt nollställd =)

2010-12-06 @ 09:03:19
Postat av: Rebbe & Erik

Känner Malin & Tuva och va med på träffen i parken i Ystad då när alla "bloggare" vart där.

2010-12-08 @ 08:03:48
Postat av: Petra

Ahaa okey =) när ska du ha bebis då?

2010-12-09 @ 22:16:40
Postat av: Rebbe & Erik

Jag ska ha det den 25mars :) men sonen låg 10dagar extra så kanske blir senare nu med. Många som ska ha andra barnet nu :)

2010-12-11 @ 09:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0