me&i-Party !



Då kära läsare, jag ska ha ett Me&I - party hemma hos mig då en av mina vänninor ska börja sälja så jag ville hjälpa henne att komma igång och det gör jag genom att ha ett party hemma hos mig..

Har försökt ett datum innan men det fungerade tyvärr bara för en person så nu ska jag se om det är fler som vill och kan komma till nästa datum.

Tänkte ha partyt lördagen den 9 oktober på förmiddagen någon gång, som ett litet frukost/brunch möte med lite franskbröd/bullar, diverse pålägg och kaffe/the för den som önskar..

Så nu är MIN fråga till ER, vill du/ni komma??

 

Slänger in någon bild ifrån höstens kollektion nedan.. Mycket fint !

me&i, meandi - Vi har designat världens coolaste kollektion av barnkläder och även snygga kläder för föräldrar. Kollektionen består av stilrena baskläder i tidlös design med lekfulla färger och tryck.

jumpsuit with heart

t-rex cap

velourtunic with crown mom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0