Avslöjandet. . .

Eftersom vi bara går här och väntar och väntar och det enda jag skriver om är mina tråkiga BB besök så får jag kanske liva upp bloggen lite..


Babyliten i magen sägs vara en liten flicka, Jesper ska få en lillasyster..

Vi har vetat detta sen v 25..
Men inte velat gå ut med det eftersom det kan ju vara ovisst..
Men när vi va på BB igår på undersökning så gjorde hon UL och då frågade vi om hon kunde kolla och hon tyckte sig också se det som en lillasyster..

Jag har ju givetvis handlat ROSA och KLÄNNINGAR och GULLIGULL !
Men om det mot förmodan kommer ut en lillebror så finns det kläder och dylikt åt honom med..
Även packat ner några pojkplagg ifallifall..

Det rosa och flickiga kan man lätt sälja på tradera eller blocket om det nu visar sig att inte vara en tjej i magen..


Slänger in ett litet kollage på bäddad spjälis och vagga som bara står här och väntar och väntar på att bli använda
 =)




Spjälisen står bredvid min säng, varje kväll tittar jag mot den och hoppas att hon snart ska komma..
Vaggan står nu på plats i vardagsrummet där nere.. Den har pappa Sune haft när han var bebis =)




Då går vi snart och lägger oss för imorgon är det en ny dag, Jesper ska på dagis och jag ska ÄNTLIGEN få lite egentid så jag hinner vila upp mig inför vad som komma skall, det ska bli skönt..


Ha de sålänge !

Kommentarer
Postat av: Lee - Melwins mamma

Vad kul att få en av varje!

2011-04-27 @ 10:21:37
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0