BB-Besök !

Ja, i måndags när jag var på MVC visade det inget i urin men bltr va 130/90..
Så de sa att jag skulle vända mig till BB om jag mådde sämre..
Igår hade jag huvudvärk och kände mig inte alls bra så jag ringde BB på eftermiddagen och pratade med dom .
De tyckte att jag skulle komma in med tanke på min bakgrund när jag vänta Jesper..

Fixa med barnvakt osv sen stack jag dit..
Kom dit halv fyra tiden..
De la mig direkt kopplad till CTG  kurva som jag låg med ca 1 timme, tog urinprov och det visade ytterst lite 0,3 men ändå..

Kom in och tog nya blodprover som skickades ner till lab snabbt..
Jag fick snällt vänta tills provsvaren kom men som tur var visade det inget konstigt, SKÖNT !
Gynläkare kollade med UL hur flödet såg ut och mätte fostervatten, allt såg bra ut för den vecka jag är i.

Jag fick själv bestämma om jag ville stanna över natten för observation men jag valde att åka hem igen, så nu sk ajag dit imorgon förmiddag på nya kontroller..

Skönt att det tas på allvar för det kan gå SNABBT !

Jag bad även om en hinnsvepning så hon kände på mig men kom inte till men sa att jag hade börjat mjuka upp mig så på rätt håll går det ju =)

Nu får vi se vad prover säger imorgon..


Vi kör snart till Hammenhög så dom kan sysselsätta Jesper så jag kan få vila mig så att förlossningen kan sätta igång =)


Ha de gott så länge!


♥ 4 dagar tills beräknad födsel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0