Klantarsle!

Japp precis vad jag är..
I morse när klockan ringde va det segt att vakna.. Jesper sov som en stic, inte bara hans sovrutiner som blivit rubbade av festen i lördags.. Trodde han hunnit sova ikapp sig men han ville inte vakna imorse heller..

Fick liv i honom, efter många om och men fick jag på kläder ny blöja och ytterkläder..
Vi gav oss ut..

Och vad gör jag inte när vi är på väg nerför yttertrappan ?!
JO jag trillar.. Benen bara vek sig och där flög jag ner till vänster och landade på vänster ben..
Slog i från höften o ner och antagligen sträckte ja magen lite eftersom jag fick lite ont men nu känns det inte nåt speciellt mer än lite molvärk..
Men hur kan man va så klantig ??
Stackars Jesper drogs med i fallet..
Han höll ju mig i handen för att inte HAN SKULLE GÅ OCH TRILLA !
Så gör jag det som är så mycket äldre.. hmm..

20 dagar kvar till beräknad födsel och jag trillar i trappan, ajja det rör sig i magen och det enda jag känner är lite molvärk så det är nog ingen fara..

Nu får jag se vad som händer idag, om jag ska vila eller städa...

Vi hörs !





20 dagar kvar till beräknad födsel ♥        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0