Långfredag 22 April

Idag var det bf enligt ägglossning men sen blev vi flyttade fram två dagar på ultraljudet så vi har idag 2 dagar kvar till berknad födsel..

Igår på BB såg det ut som innan..
0,3 protein i urin, blodtrycket var högt.. 140/95.. visade 125/85 i tisdags...
Men dom tog med smal manchett och en elektrisk..
Inte så konstigt att värdena då blev höga, trots att jag sa till dom flera ggr att byta till bred manuell manchett.. Påstod att de inte hade bredare än den smala, men i tisdags när jag var där då hade dom en annan som var bred..
Tror det var ren lathet.. Orkade väl inte leta fram den breda.. *suck*

Nya toxprover togs.. (blodprover) Men blev hemskickad innan jag fick svaren...

Mycket mysko personal som jobbade, vilken skillnad det kan vara på vilken läkare, bm och sköterska man får träffa.. Dessa verka bara tycka det var jobbigt att jag kom dit och förpestade deras tillvaro..

Fick ny tid idag.. Ska dit kl 11 så får vi väl se vad man får träffa för läkare då..

Det bästa hade varit att få igång förlossningen nu men de kommer inte till att göra hinnsvepning..
Har testat två ggr..



Ovanpå allt elände har Jesper blivit dunderförkyld och fått hosta, roligt nästan jämt !
Passar ju väldigt bra att föda fram en bebis med den smittan i huset..





Rolig påsk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0