Måendet..

Tänkte uppdatera lite om måendet just nu..
Jag mår bra ;)
Det enda är att jag kan få lite värk i nedre delen av ryggen om jag varit igång för mycket men det är absolut ingenting som stör..

Inte känt nåt speciellt som tyder på att förlossning närmar sig, eller hur vet jag ?
Jag har ju aldrig gjort detta innan med att föda barn..

1 april började jag känna molvärk/mensvärk för typ första gången under denna graviditeten..
Dagen efter alltså 2 april hade jag mensvärk på morgonen en bra stund, hade ju glömt hur det känns att ha mensvärk, varit utan det i snart 9 månader ju =)
Superkänslig, fick tårar i ögonen och super nära gråt 3 ggr den dagen utan nån större allvarlig anledning.
På kvällen va vi på 60 & 70 års fest så då satt jag en hel del på trästol och hade känning i ryggen men inte så konstigt..
Även ytterst lite mol/mensvärk..

Kände inget speciellt igår 3 april..

Idag 4 april har jag ju lite strålningar, mensvärk i rygg o mage men kan ha med fallet i trappen att göra.. så vi räknar sakta men säkert neråt =)


Ska till MVC på torsdag, se om jag hinner eller bebis kommit ut, tror jag hinner med alla mina inbokade tider, tyvärr.. sista tiden jag har är 27 april, BF 24 april...

Vi får se =)


Uppdatering kl 15:17

 

Haft molvärk under dagen..
Ett "kraftigare" tryck neråt än vanligt, kan knappt sitta som det trycker..
Känns som om hela maskineriet ska trilla ner när jag reser mig och går =)
Och magen är i uppror idag..

Men den lill* rör sig iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0