Magsjuka (?) !

Då var det onsdag.
Jag skulle fixat lite idag och hunnit en fika med svärmor men Jesper kräkte igårkväll.
Ytterst lite och bara en gång.
Men han är hemma ifrån dagis.
Får tidigast gå dit på fredag..
Så nu har vi hemmamys..
Just nu leker Jesper på sitt rum och jag ligger i vår säng och vilar mig lite.
Har konstig värk/känsla i ryggen..
Börjar lite oskyldigt nere i ryggslutet ,vandrar uppåt och när det kommit upp strålar det som tusan och värker.. Haft det sen vi vakna..
Dock inte lika kraftigt hela tiden utan de e nu senaste timmen det varit mest..

Men men vi har hunnit med en del redan idag.
Bytt sängkläder i alla sängar.
Tvättat de andra och hängt på tork :) satt fyr i kaminen, jag hämtade in lite ved så jag ska klara mig en stund.. Nu ska jag försöka stjäla till mig lite lugn och vila när han leker så fint..
Så får vi ju se hur det i ryggen artar sig.
Om det blir mer eller om det är inbillning eller kanske det som kallas förvärkar?

Hmm inte lätt när man inte har den blekaste om vad som väntar och hur det ska kännas :) 



Uppdaterat kl 12.05

Jag har inte känt av det i ryggen på samma vis nu sen jag skrev det här i bloggen ;) Det avtog !

 

Men guuud så trött idag och hungrig, HELA tiden !

 





18 dagar kvar till beräknad födsel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0