mobilbloggar

jaha. Då testar jag att skriva ifrån mobilen. Så mycket tankar nu i mitt huvud.. Förmodligen för att allt är främmande för mig. Jag Vet inte vad som väntar. Vet inte hur något ska vara eller kännas. Haft molvärk eller mensvärk från och till under dagen. Mest nu på kvällen. Är det det man kallar förvärkar? Bebis har stökat runt en hel del och magen totalt ändrat form och utseende.. Tillhör det? Usch ja jag kan hålla på hur länge som helst med massa sådana frågor. Jag är full av undringar :) nu får jag nog försöka sova. Godnatt och hej

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Tuva & Timon ♥

en måltid vid lunch tid bestående av grönsaker o fisk el kyckling. =)

2011-04-05 @ 14:22:39
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0