Påskdagen & Annandagen

Igår var det påskdagen..
Vi hade ny tid på BB för att kontrollera mina värden osv..

Inget i urin och 130/90 i tryck tror jag, om jag inte minns fel..
KOllade med UL på bebis och allt såg bra ut, ja hade inte känt så mkt rörelse men enligt CTG var det en livlig bebis så jag tyckte det va konstigt..

Läkaren kände även på mig denna gång, 3e gången det försökt göra hinnsvepning..

Första och andra gången kom de inte till ordentligt , denna gången sa hon att de fortfarande var för mkt bakåtlutat men ändå blödde det.. och de säger ju att om man lyckas göra hinnsvepning så blöder det lite efteråt.. SÅ vi får väl se om det var det hon lyckades göra trots att hon sa att hon inte nådde fram..

Haft en del mens/molvärk sen dess, så typ ett dygn nu, värre än när jag har mensvärk i samband med mens..


Mamma o pappa kom i förmiddags..
Pappa & Sune skulle fixa lite där ute, fälla eller ansa nåt träd och mäta och komma fram till vad för staket vi ska ha och sen beställa virke till det.. Så man kan släppa loss vildingen och veta med säkerhet att där är låst..


Mamma frågade om vi skulle stanna inne och ta ett ryck med städning där nu när hon va här och kunde hjälpa mig så det erbjudandet tackade jag ju inte nej till.. Vi städade hela huset, plockade undan och dammsuga.. Så nu har jag torka golv kvar.. Även tvättat två maskiner, tredje igång nu, hänger ut tvätten så det torkar på nolltid =)


Nu bara slappar jag i soffan, äter chips o njuter av lugnet då Jesper sover middag, han bad själv om det så då fixade vi ju det =)

Har lite sammandragningar när jag sitter här så vi får se hur det hela slutar.. =)

Nu ska jag återgå till mitt slöande, men vi hörs !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0