Skärtorsdag 21 April 2011

Idag är det skärtorsdag.
Jesper sov i Hammenhög från igår till idag, jag njöt till tusen av lugnet igårkväll..
Kände riktigt att kroppen slappnade av, gick och la mig vid 23 tiden och vaknade först 03.20 som jag alltid gör =) Sen somnade jag om igen till ca 5.45 då behövde jag gå ner och äta lite frukost för jag mådde illa så efter 2 mackor och oboy gick jag upp och la mig igen..
Vid 8 tiden gav jag upp, vaknat flertal ggr så jag ringde för att prata med Jesper men han ville inte prata med mig..


Nu sitter jag och slötittar lite på TV och datorn..

Kl 10 är det dags för BB- besök igen för att kolla blodtryck och urin.. Hoppas att det ser bra ut..
Sen efter det får jag köra ut till Hammenhög igen eftersom mamma jobbar så det är morbror Rasmus som har hand om Jesper, spännande att se hur det nu går ;)


Ikväll blir det middag hos lillebror Pontus, han fylla ju år i måndags så ska det väl firas lite nu =)


Uppdaterar senare om hur det gick på BB.


3 dagar kvar till beräknad födsel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0