vecka 37+6

Idag är det exakt 2 veckor kvar till beräknad födsel.. Alltså 14 dagar :) En enorm trötthet har den senaste veckan drabbat mig.. Även smärta ifrån ländryggen upp till skuldrorna.. Barnmorskan sa att det förmodligen va som babyliten ligger och trycker på mina inre organ.. Det är verkligen INTE skönt.. Gör riktigt ont och gör så jag typ tappar luften.. Annars har det inte hänt så mycket sen jag skrev sist.. Jesper hade en snabb runda m magsjuka.. I fredags körde vi till hammenhög och stannade till igårkväll eftersom Sune jobbade.. Han jobbar även idag men förhoppningsvis är han hemma om ett par timmar.. Igår tyckte jag att bebis kan vänta med att komma men idag känner jag att det gärna får sätta igång för smärtan i ryggen e jättejobbig.. På återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0