Vila, vad är det (?) !

Jaha, 2 veckor kvar till BF, då ska man vila har jag fått höra..

Men vila, vad är det (?) !

Förra veckan var Jesper hemma onsdag, torsdag, fredag för han hade kräkt en liten kladd på tisdagskvällen..
Så ingen ro och ingen vila där inte..

Idag har varit fullt upp..
Imorse hade jag frukost-fika med Angelina, stack dit efter jag lämnat Jesper på dagis kl 8..
Kl 11 hade jag en klipptid i Hammenhög så det var bara att sticka dit..
Inom till mamma och värmde lite mat och käkade sen bar det av hemåt igen eftersom Jesper skulle hämtas kl 14 på dagis..
Efter dagis såg jag att Louise va ute och hängde tvätt, gick bort om och skulle säga hej, det slutade med att vi stannade en timmes tid för Jesper ville minsann inte hem..
Han lekte ju med Miranda och de andra barnen där ute..

Kom hem vid halv fyra.. slappade en liten stund medans Jesper kollade film..
Lagade mat till mig och Jesper, käkade och nu tittar han på Nicke och jag tänkte uppdatera här..

Totalt slut i kanelen är jag..

Imorgon blir det vecko-fikan med Louise och Nicolan =)
Onsdag MVC..
Torsdag kl 10 BVC med Jesper, 2,5 års kontroll..
Torsdag kl 13.30 Barnmott i Ystad med Jesper, ska till dietisten..
Fredag är antagligen Jesper hemma eftersom jag påbörjar mammaledigheten (?) på torsdag..
Får se vad dagis säger..

Nästa vecka är sista veckan innan bebisen ska komma och då är det tamejfan PÅSKLOV vilket innebär att Jesper kommer vara hemma HELA veckan..
Alltså ingen ro och vila den veckan heller :S

Sen ska bebisen komma om planeringen stämmer.. *suck*
Jag som är trött konstant nu..
Ajja bara att bita ihop och uthärda.. (försöka flörta m lillebror om han kan sysselsätta Jeppe nån dag så jag hinner vila lite iaf.. )

Ska försöka ta magbilder till ikväll om jag orkar hålla mig vaken...


Vi hörs !



13 dagar till beräknad födsel

Kommentarer
Postat av: Lee - Melwins mamma!!!

15 timmar har du rätt till på dagis...

2011-04-11 @ 18:18:08
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Lee - Melwins mamma

Sv: Jasså får man betala extra för det... Det visst jag inte!!

2011-04-11 @ 23:19:59
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Tuva & Timon ♥

Hoppas ni slipper få de nu när det är så nära förlossning.. kram

2011-04-13 @ 09:11:19
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0