Rensning!

Japp, idag har vi haft lite rensning här hemma !
Min mamma kom hit och hade Jeppe med sig, han skulle ju bestämt stanna hos mormor och morfar igår, så idag kom de hem, mamma skulle typ hjälpa mig att sortera och märka upp kläder som ska lämnas iväg till sån här barnklädesloppis i början av September..
Hon fanns där för barnen så jag kunde fixa i lugn och ro, hjälpte till att lägga i storleks ordning och även märka en del =)
Nu är det gjort, gick genom leksaker med, blev en del slängt och en liten liten del som ska säljas..

Lekrummet här på nedanvåningen är nu helt klart sånär som på lister runt dörröppningen..
Kommer bild imorgon då jag inte hunnit idag.

Imorgon är det dagis dags för Jesper igen efter 10 veckor sommarlov, han la blöjan för en vecka sedan, så ska bli intressant att se hur det går på dagis.. har ju blöja om natten..

MEN en konstig grej är att han har haft upp mot 20 par kallingar men jag hittar fantamaj inte dom :S smart nu till dagis, behöver ju ombyte !
Får leta som en tok imorn, för nu sover han och då vill jag inte döna med allt så han vaknar.

Nej nu blir det lite mys m resten av familjen, en skrikig Maija ♥

 

 



Älskade, älskade barn ♥


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har ju inte haft ont på 3 veckor nu och slutade blöda för typ en vecka sedan. Det kändes o när jag sprang, men har läst att man kan f problem med kisseriet om bäckenbotten inte är upptränad innan man börjar springa. Men jag är såå kass på att komma ihåg det där med knipövningar;)

2011-08-25 @ 12:26:01
URL: http://enpojkmammasdagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0