Vår duktiga påg. .

. . Ja, Jesper är såå duktig.
Det har hänt så mycket med honom detta året.
• 24 Januari klippte vi sönder hans napp.. Det har gått superbra sen dess, han tyckte bara att Maija va konstig som inte ville ha nappen när hon fick ;)
• 17 Augisti slutade han med blöja dagtid, han har blöja på natten men på dagen går det superbra, jag hade räknat med en tre,fyra olyckor om dagen men det är ungefär tre olyckor i veckan utav de veckor som gått..

Han pratar och står i heeeela tiden, fulla meningar, man kan föra en riktigt dialog med honom.
Allvarliga samtal ;)
Han är så duktig med allt vad grävmaskiner och dylikt innebär, kan skillnad på de olika och namn på många..

Det som värmer mest i hjärtat är att han verkligen älskar sin lillasyster, han är så mån om henne, pussar o klappar henne, leker med henne, pratar med henne och är väldigt omtänksam, MEN trots att han är så glad i henne så kan allt detta bli fel, han blir klumpig o menar väl men det blir fel, trillar över henne eller råkar putta/smälla till henne osv osv.. Men direkt säger han "Ojj, förlåt Maija!" och pussar henne..


Dom är så fina mina underbara hjärtan !

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Aww <3

2011-08-31 @ 21:49:00
Postat av: naddie.

min barnmorska sa också att det kunde varit ett av alternativen.. men det gick åtminstonde över tack och lov! :)



är inte alls sugen på och föda förtidigt.. går nog hellre över då. att föda för tidigt skämmer mig lite :P



kram

2011-09-01 @ 20:47:02
URL: http://naddiegoespublic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0