Den mystiska v 30 ( 29+.. )

Jaha, då gick vi in i vecka 30 i måndags, 29+0.
Jag var på extrainsatt tillväxtultraljud igår för att se så att denna baby växer som den ska då Jesper var tillväxthämmad.

Jomenvisst, denna baby mår bra, låg +5 mm i huvud och -3 mm i magmått medan lårben va som det skulle..
Beräknad att väga ca 1400 gram då igår..
Det känns jätteskönt, eftersom Jesper bara vägde 1180 i v 29+4..

Så nu är det en sak som släppt ifrån mina axlar..

Snart är denna veckan slut och fler följer efter denna =)

Allt känns bra, förutom foglossningen men den har faktiskt blivit liiiite bättre nu senaste dagarna så kan ju hoppas att den håller sig såhär nån månad till så jag slipper ha så himla ont i ca tio veckor till...


Fortfarande INTE hittat min laddare till kameran.. Antingen får vi köpa ny laddare eller ny kamera för en kamera MÅSTE jag ha till förlossning!
Nu ska ja slappa o ta det lugnt, Jesper har varit hemma ifrån dagis måndag tisdag så ingen vila där inte..


Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0