Diverse. . .

Jaha, då har det varit en sån dag idag där lite måsten har utförts..

Var iväg och handlade för en stund sen, nyss packat in det och ska alldeles strax stick till dagis och hämta hem Jeppebus , s evilket humör han är på idag. Alltid lika spännande !


Bakade kladdkakemuffins igår i mina nya silikonformar, gick ganska bra :)


Annars är det inget så speciellt just för nu.. Utan det mesta rullar på, vi har lite trötta dagar här hemma efterosm Jesper på nåt konstigt vis vakna halv 4 på morgonen sen tar det EVIGHETER innan han somnar om sen ska man upp och iväg till dagis.. Tidigt i morse gick ja ner på soffan för att få sova nåt och stackars pappa fick ta Jesper, sen blev han olyckligtvis inringd o jobba så han är dödstrött nu.. Men tyvärr är verkligheten så med småbarn i huset..


Nedan lite bilder..







Avslutar med en bild på mig själv, längesedan jag visade mig i bloggen, men som ni ser är det inget förändrat...

Kommentarer
Postat av: Kirsi- mamma till Alex och Wiggo

Åh det såg ju gott ut med kladdkakemuffins ;)

Fungerar det bra med dom silikonformarna? Har länge funderat på att införskaffa det ;)

Idag ska jag baka kladdkaka med grädde till :p MUMS

2011-02-17 @ 14:08:25
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0