Fredagsmys

I fredags hade vi lite kvalitets tid med bara varandra.
Vi var på Blentarps Byakrog och käkade 3 rätters god middag på tu man hand.
Älsklingens Alla ♥ Dag present till oss båda..

 

Även om vi inte var borta lite mer än 1,5 timme så kändes det bra, blir lätt att vi glömmer bort varandra med en trotsig 2,5 åring här hemma som gör allt för att spela ut oss mot varandra och en graviditet med hemsk foglossning.
Det var supermysigt att bara vara vi.
Skrattade och hade roligt ihop, mindes grejer och för min del kändes det som att "ahaaa nu vet jag ju varöfr jag älskar honom och varför han är den jag vill leva med."
Det har jag lite tappat bort nu senaste tiden när allt varit som jobbigast.


Försökte ta bilder på maten men allt blev så himla ljust så det blev inga bra bilder men bättre än inget =)


Menyn bestod utav

Förrätt : Toast skagen till S och vitlöksbröd med mozarellaost till mig
Varmrätt: Rödvinsmarinerad lammytterfilé m potatisgratäng och vitlökssmör till oss båda

Efterrätt: Kaffe & vaniljglass m varma hallon




Allt var supergott och faktiskt blev det hela inte så dyrt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0