Morgonstund har guld i mun..

I morse vaknade Jeppebus kl 6.. *gäsp*
Jag sa åt honom att det var natt så vi skulle sova lite till efter han fått vällingen han så snällt bad om men han va ju inte mer trött..
Låg snällt tyst bredvid men sparkade på mig, pillade på mig och försökte göra allt för att vi skulle gå ner..
Vid 7 tyckte han det var dags att röra på oss och gå ner..
Han sa till mig - Mamma, vi går ner !
Så jag fick följa order och snällt gå med honom ner..

Han satt i soffan och mös till Nicke Nyfiken på dvd under tiden jag fixade havregröt till oss =)






Jag grejade en massa här hemma, sen efter att Jesper sovit sin middagslur ville han gå ut och leka =)

Vi gick ut och jag kunde vara ute en stund med honom men sen fick mina fogar nog så vi fick gå in och göra pannkakor till "mellis" =) Gott !



Ute hade han fullt upp med att lasta snö, bygga snöslott istället för sandslott, gunga osv..




Älskade barn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0