Slappelördag

Igår hade vi en riktig slappelördag..
Sune och Jesper körde iväg vid tio tiden, de skulle iväg och jobba lite, första gången Jesper åkte med S på jobb..
Han kom hem efter knappt en timme, hanahde blivit rädd och ville hem till mamma o kolla på apan istället :)

Mina föräldrar och Pontus kom på eftermiddagen och hämtade bokhyllan/skåpet vi hade i vardagsrummet, jag ville inte ha det längre så lillebror fick de nu när han flyttat till eget =)
Så nu är här tomt och fint, ska bara hitta ett annat mindre skåp eller liknande som jag ska ha där.

Stefan & Eva  kom också inom en snabb runda och drack lite kaffe.
Sen satt vi här ensamma , vi 3..
Såå trötta jag och S var, hmm vad skulle det bli av den lördagskvällen tro ?

Det ringde och vi blev "bjudna" till Angelina & Christian, snacka o kolla lite på melodifestivalen.
Vi fixade lite snabb middag sen skulle vi ju se om Jesper somnade innan vi stack men vi prova länge länge så vi gav upp och kom dit strax efter 20..

Jesper var faktiskt jätteduktig, inte alls störig som han annars lätt blir när han är trött, han lkte fint och sen när han tyckte de va dags att åka hem sa han "nu ska ja him" så då fick vi klä oss och sticka hem, kl va ju nästan 23 :)


Blev en lyckad lördag trots allt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0