Verkstadsfika

Idag när jag inte har ont i fogarna så passade vi på att sticka ner till verkstaden när ändå pappa och farfar var där och grejade med maskinerna.
Jag hade förberett varm choklad och mackor så att vi skulle fika lite.
Väldigt uppskattat utav Jesper, han stormtrivs där nere.
Låter bilderna som följer tala för sig själv.




Sune tramsade sig och lekte med Bobcaten när vi kom.



Sune och Jeppe körde lite Bobcat !



Jesper fikade i farfars grävare, varm choklad m macka =)



Jesper sprang osm en tosing mellan maskinerna, han "körde" både Bobcat och Grävmaskin :)

Kommentarer
Postat av: Pontus!

ni får ju lära honom fotboll också! inte bara maskiner:)

2011-02-22 @ 20:41:21
Postat av: liselott

Hej

det är alltid lika roligt att läsa vad som händer där borta i Rydsgård ! Du är så duktig att skriva !!

Vilken stor mage du har fått!Ha det så bra och hälsa dom andra/kram Liselott

2011-02-22 @ 21:20:28
Postat av: Petra

Pontus: Ja, han vill nog lära sig lite mer om fotboll också men inte så lätt när jag får ont så fort jag försöker vara aktiv med honom så därför lämna jag över den fotbollsuppgiften till er, han morbrödrar =)



Liselott: Skoj att du läser =)

Jaa, magen växer som fan rent nu, nu börjar jag känna att jag har en sån stor mage, inte känt det innan. Tycker det kan vara april nu så bebisen kommer ut =)

2011-02-23 @ 09:30:07
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0