1/1 2011

Ja då var det årets första dag idag..
Den börjar som alla andra dagar, jag går upp med Jesper och S ligger kvar och sover...



Vi firade nyårsafton i Hammenhög hos Jessica & Sille, mkt god mat och trevligt sällskap, körde hem efter att vi sett alla fina raketer.

Va lagom hemma och i säng vid kl 2.. Jesper vakna lite i 9.. Det var bara att gå upp och sysselsätta honom..
Han har varit duktig änsålänge idag, kissat en gång på toaletten och sen bajsat en gång..
Det är väl bara att lägga energi på det så kommer det kanske gå snabbt för han vill ju verkligen gå på toaletten och kissa och bajsa istället för i blöjan..

Annars har jag absolut ingen aning om vad årets första dag bjuder på för skojigheter!

Tänkte jag skulle se om jag kunde få ihop en riktigt god årets första kvällsmat ikväll =)

På återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0