. . . . .

Hej igen, varit mycket dåligt på blogg fronten..
Inte haft intresse och varje gång jag skulle logga in och skriva har dte hängt sig så jag tappade lusten men nu verkar det fungera så vi gör ett nytt försök till att hålla lite uppdatering i bloggen !


Lite allmänt är att vi har fått reglat , isolerat , vävt och målat i hallen samt att det har kommit upp en luft luft pump så nu ska vi förhoppningsvis få ner elräkningen något varje månad..
Jag har målat trappan två ggr, men ser nu att det liksom lyser igenom så det ser rosa ut, inte bestämt mig om jag ska låta det vara eller måla en tredje gång.. Det är ju trots allt en väldigt gammal trappa så det kan ju inte bli tipptopp som nytt !


Jesper mår bra, bortsett från lite förkylning och en släng utav lite feber förra veckan eller när det var..
Även fått utslag i händer och på fötterna undertill på trampdynorna.. Haft det 1 månad nu, fått kortison salva men det har ju bara hjälpt lite, även fått prickar över mage rygg på ben och nu i ansikte, verkar jättekonstigt så vi var iväg igår för TREDJE gången på familjehälsan, fick utskrivet penicillin nu som ska ta död på det förhoppningsvis så det ger sig, ser ju inte så himla fräscht och trevligt ut med massa prickar o skit..


Bebisen verkar ha det fint i magen min =)

Jag går på täta kontroller på MVC, är där en gång i veckan för bltr och urinprov..
Samt att jag går två ggr i veckan för akupunktur nålar för foglossning, de har hjälpt jättebra fram till nu förra veckan, effekten avtar och det har i sin tur bidragit till mer smärta som bidrar till gångsvårigheter som i sin tur bidrar till att jag INTE kan arbeta mer, men jag gav det ju en chans, kunde jobba 50% i 2,5 vecka så alltid något..

Nu idag var jag på MVC hos doktor som sjukskrev mig 100% igen samt träffade den bm som sätter nålar på mig, hon satte nålar på fler ställen idag och det verkar ha gett lite mer effekt än enbart i ryggen, vi får se hur jag har det imorgon.. Kanske ska kunna klara mig på vila och nålar i rygg, ben och fötter, HOPPAS HOPPAS !

Bltr : 110/70
Äggviteprotein : 0/0
Vikten : -2 hg (sammanlagt gått upp 5,5 kg sen inskrivning )
Hjärtljud: u.a

Har glykosbelastning på tisdag morgon sen veckan efter ett tillväxt UL pga Jesper var tillväxthämmad ca 21%..

 

Det är nog allt för nu, ska försöka leta upp laddaren till kameran och bli lite mer aktiv med att ta bilder !

 

På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0