MVC vecka 25

Igår var det dags för ett extra insatt UL..
Allt såg bra ut så nu slipper jag fler extra kontroller som det ser ut nu, bara det här att gå och ta trycket en gång i veckan plus få nålar !
Fick se väldigt fina bilder på Babyliten♥ igår vilket var jätteskoj efterosm de andra gångerna har den inte velat visa sig så mycket =)

Bettan var med mig då Sune och grabbarna grejade i hallen här hemma !

 

 

Nedan en bild ifrån UL, dålig men det bästa jag kan bidra med :P

 



Mycket fin profil =) Måste va efter mig, haha !


Kommentarer
Postat av: Rebbe & Erik

Så söt,vill med gå och ha mitt ul och se min lilla plutt :)

2011-01-05 @ 21:34:46
Postat av: Petra

Detta va extra pg de misstänkte nån missbildning men det har sett bra ut nu senaste två extra ggr så hoppas att det ser fint ut på rutin UL i v 32 eller va de e =)

2011-01-06 @ 11:56:17
Postat av: Malin o Tuva <3

Synd ni inte fick se könet... hihi men de kommer kanske på sista ul =)

2011-01-08 @ 21:25:51
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0