OJ, det börjar bli verklighet !

Jaa, idag har jag tagit ett ryck i sovrummet, städat ur allt onödigt skit vi haft liggande, renbäddat, bytt gardiner, dammsugit o allt som hör därtill !

Satte in spjälsängen eftersom vi behövde bli av med den ifrån hallen där uppe eftersom tanken är att måla där och fixa färdigt snarast möjligt !

 

Och OJJ vad verkligt allt börjar bli, att se spjälisen stå där får mig att inse att vi faktiskt ska få en liten bebis i familjen om bara ett par månader. .

Allt det där har verkat lite luddigt ända fram till nu, att få se den fick mig att minnas tillbaka till Jespers babytid, men samtidigt blev jag genast nervös..
Jag menar en BEBIS !
Jesper ska bli storebror och vi ska bli tvåbarnsföräldrar !
Herrejesus !


Fick akupunktur nålar i torsdags, verkar som om dom hjälpt mig lite med foglossningen,
 har inte haft lika ont, inte på samma sätt som innan,
tillochmed kunnat städa och sånt idag ju,
 visst att jag känner av det nu och har lite ont men det är inte alls samma som innan så jag ser framemot att plågas lite till med nya nålar imorgon ! =)

Hoppas på att det blir ännu bättre resultat utav det , så kanske jag kan komma tillbaka och jobba lite innan det är dags för Babyliten ♥ att titta ut till Påsk !

 

Nu dagishämtning och till affären för att köpa lite matvaror till middagen !

 

På återseende !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0