Syskonvagn

Vi har länge pratat fram och tillbaka om det här med syskonvagn.
Då jag vet att jag kommer vara mest ensam med barnen eftersom Babyliten kommer födas mitt i när allt på Sunes jobbfront rullar på som mest så vile jag gärna ha en syskonvagn, dels för att Jesper nog fortfarande sover middag om vi är iväg någonstans och dels för att jag ska slippa springa och jaga honom om vi är iväg..

Vi har båda tyckt att det är mycket pengar..
Men nu hittade jag en på blocket som jag tyckte verkade helt okej..
Fick S att ringa på den så vi skulle titta på den, körde dit, tittade och fick den med oss hem..
Ser helt okej ut, verkar hel och fin, allt är tvättat och rent !

Så nu är jag nöjd, en sak att stryka ifrån listan på vad som ska fixas innan Babyliten kommer till familjen !



En styck Jesper gillar vagnen, hoppar upp och sitter och gungar i den, Emmaljunga vagnar ha rju sånt härligt gung =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0