v 29 ( 28+0 )

Då går vi in i vecka 29 idag.. ( 28+0 )
Babyliten härjar runder som fasen rent där inne i magen =)
Så som h*n sparkar nu har h*n inte gjort innan , nu känns det på båda sidor samtidigt samt att det har flyttat sig lite mer uppåt revbenen nu..
Hela magen stormar =)

Imorgon är det dags för glykosbelastning nr 2..
Ska bara få upp Jesper i tid och få både honom och mig själv klara i tid så vi hinner lämna av honom på dagis och köra in så jag är MVC 8.10...


Ska ta med mig en bok jag börjat läsa, Döden ska du tåla , heter den..
Kommit en liten bit in i den och den är faktiskt bra men som småbarnsförälder så har jag ännu inte riktigt kommit på hur fan jag ska få tiden att räcka till så jag ska kunna läsa oxå.. Hmm... Tur man inte pluggar för det hade jag inte klarat !
Men då passar det ju bra att jag kommer ha ca 2 timmar att slå ihjäl imorgon under tiden jag väntar på mitt stick i fingret efter belastningen..
Därefter tror jag det är dags för ett BM besök, var inte riktigt det sist utan då bara nålar och bltr och urin..
Nya nålar ska sättas imorgon med och det tackar vi för, igårkväll var ingen hit..

 
Sambon fick dra upp mig ur soffan flera gånger samt leda mig dit jag skulle...
Känns såå himla trist, känner sig så utlämnad när jag inte kan styra hur mina ben ska vara..

Snart har vi bara 80 dagar kvar till BF..
Tiden går sakta men säkert framåt..
Samtidigt som jag tycker att det går snabbt så önskar jag det gick ännu snabbare =)
Men sen en liten del av mig vill njuta av tiden som är kvar då det bara är vi tre i familjen..
Sen är vi fyra och det kommer gå i en faslig fart  =)



Fortfarande inte hittat min laddare till kameran :(
Jag som såg den för bara ett par dagar sen, då tänkte jag men vad bra att jag sett dne nu för snart behöver jag använda den..

Nu är det som om den inte finns... Hittar den verkligen inte någonstans...


Ajja, nu ska ja se hur det går för pågarna, S skulle natta J men J bara driver med S så får helt enkelt se hur det gått.. Kanske tvärtom så J nattat S =)

Kommentarer
Postat av: Malin o Tuva <3

hej. de e typ 28 dagar el nått till bf. så de e ju lite mindre än en månad nu dit. men jag tror nog han kommer innan. hade vatt skönt. för de känns super tungt nu. puhhh varit en jobbig dag.

2011-02-08 @ 18:48:22
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0