BB-visning

Igår kväll var det BB visning..
Inget som gav mig nåt direkt..
Det positiva är att besöksförbudet är släppt så nu får syskon komma och hälsa på, jag blev jätteglad då jag tycker det är viktigt att Jesper får lov att komma dit och hälsa på mig och bebisen när den kommit =)
Så där släppte en tung sten ifrån mina axlar =)

Mina föräldrar var här och passade Jesper under tiden vi var på BB.
Pontus & Rasmus kom med tåget, dom har varit på träningsläger, som det så fint heter, i Spanien.
Så det tyckte Jesper var skoj =)


Imorse vaknade jag tidigt, 5.45.
Ganska pigg så jag gick upp..
Jesper vaknade 6.15 så efter det blev det Nicke Nyfiken - En apa på rymmen.
Dagislämning och sen hem och börja baka kladdkakemuffins =)

Tänkte ta med någon till Louise, ska dit alldeles strax och snacka massa med henne och Nicole =)
Aannars händer det nog ingenting idag..

På återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0