"Lek-rummet"

Jag har pratat om "mat-rummet" som nu blivit "lek-rum".
Där har nu Jesper sina saker han har här nere så slipper vi förhoppningsvis ha dom slängandes i soffan och framför tvn, hoppas jag..

Även babysakerna är nerplockade ifrån garderober osv..
Så som vagnen, babysitter, babygym och bilbarnstol m bas..
Kom till användning igår iallfall när Nicole va här, både babygym, babysitter och chassit till vagnen =)

Det är Jespers "gamla" saker, men det ser ju ut som nytt så det är en självklarhet för mig att använda det till denna bebisen med =)
Det enda är att jag kanske förnyar med lite nya sängkläder till vagnen =)

Kommer en bild nedan hur det brukar se ut när Jesper är på dagis sen följer en bild hur det ser ut när han varit hemma sisådär 5 min och börjat dra ut alla saker =)







Slänger in bilder på babysittern, gymet, bilstolen och vagnen med =)

 

 

♥ 24 dagar kvar till beräknad födsel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0