MVC vecka 37

Japps, varit på MVC i middags.. Är ju i vecka 37 nu, 36+3 idag för att vara exakt !

Allt var bra!
Bltr 120/80
0 i urin
Hb va bra för 2 veckor sne så det kollade dom inte men jag skulle bruka allvar med att ta antingen tablett eller blutsaft för man vet inte vad som kan hända på förlossning, Skadar inte att ha tillräckligt med resurser =)

Hon lyssnade på hjärtljuden, jag själv tyckte det slog sakta men hon sa det hördes fint, kanske lite lågt, ca 120 men så sa hon att det kunde vara så att bebis vilade därför var det lägre än det brukar, och hon har ju rätt, vid denna tiden på dagen brukar det vara lugnt i magen =)
Men hon buffade på magen och då gick hjärtljuden upp lite så då vaknade väl bebis till =)

Huvudet är nu fixerat ! =)

Så nu kan vi bara vänta o vänta o vänta på att nåt ska hända =)
Värkar, vattenavgång är väldigt välkommet =)


Nu lite mat innan jag hämtar mitt troll på dagis =)


Ikv är det föräldragrupp =)

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Tuva & Timon ♥

nä långt ifrån.. har va 12 kg kvar... hihi

2011-04-01 @ 08:28:50
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0