Ny mils-stolpe =)

Idag befinner vi oss i v 35+0 villket betyder att jag får lov att föda i Ystad så nu är det fritt fram för Babyliten♥ att titta ut =)
Första milsstolpen var att passera v 29+4 då Jesper föddes och det klarade vi, andra var v 35+0 och där är vi nu =)

Annars mår jag faktiskt super, faktiskt * peppar, peppar * ingen vidare föglossning utan mer trycker neråt och strålandet ner i underlivet..
Inte så konstigt med tanke på att bebisen ligger och trycker nu ju, var fixerad men lite ruckbar i torsdgas på MVC..
Mina värden var annars bra så allt flyter som det ska =)

I veckan som gick kom jag fram till att smarta jag inte köpt nåt alls i storlek 50 till bebisen utan jag hade packat BB-väskan med storlek 56..
Hur som helst så kom vi fram till att även om bebisen är stor när den föds så kommer 56 vara stort =)

Så i lördags blev det en familjetur till Ystad för att inhandla några ombyte i storlek 50 =)
Sune skulle välja, så han valde 3 ombyte, känns skoj att han faktiskt också engagerade sig lite =)
Efteråt blev det lunch på MAX, mina föräldrar var också med =) MYYYYYS ♥

Därefter var det dags att va en sväng i trädgården, Jesper lekte och jag räfsa lite löv..
På kvällen var vi bortbjudna till Martina & Kristofer, dom bjöd på hemmagjord pizza, mums!
Kladdkaka m päron i till efterrätt =)

Jesper var ganska tråkig där, han ville hem hela tiden så han tog till alla medel man kan tänka sig för att vi skulle köra, men vid 22 tiden gav vi upp och körde hemåt..
Tråkigt när han är på det humöret =(
Nästa gång får vi ses utan Jesper så man kan få lov att sitta ner i lugn och ro och prata osv..


Söndagen spenderade vi förmiddagen i trädgården hela familjen, jag räfsa löv och annat skit medan Sune plockade upp det och körde iväg det till sk komposthörnan =) Jesper lekte fint under tiden..

Kändes sååå himla skönt att kunna vara ute och fixa och dona utan att få jätteont =)
KL 14 var det dags för Jesper att gå på sitt första kalas =)
Malte hade 3 års kalas, det gick jättebra, han fick ritblock, penslar och vattenfärg av Jesper =)

Nej nu ser jag att klockan springer iväg, dags för dagis snart..

SÅ ska jag försöka få tag i present till farfar/svärfar, han fyller ju år imorn.. =)

Vi delar födelsedag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0