RUL 2

Jaa då har vi nästan precis kommit hem från MVC.
Var dags för RutinUltraljud nr 2 idag =)

Allt ser bra ut med den lill*
Växt på bra sen sist när det var tillväxt UL..

Nu vägde h*n 2315 gram och i snitt lägger de på sig ca 200 gram / vecka sa barnmorskan så beräknad födelsevikt om jag går 7 veckor till är 3700 gram och ca normal längd på 50 cm..
Men hoppas inte jag går 7 veckor till för då har jag ju gått över tiden =)

Vi får helt enkelt se, ska bli spännande att se när h*n känner sig redo för att möta oss, sin mamma, pappa o storebror =)


Annars inget spec att uppdatera om, fick nålar akut i måndags, hjälpte en del men fortf ont så fick 4 till i ryggen idag, hoppas på bättring imorgon =)

Nätterna nu är såå sköna, ligger bekvämt, sover gott som en gris och vaknar inte ens för att gå på toaletten =)


Ha de sålänge !

Kommentarer
Postat av: Malin- mamma till Tuva & Timon <3

Ja dom skulle haft större lokal för det går ju så bra för dom och det är ju så många som lämnar in och många som kommer.



Ja jag fick nog inte heller sålt allt. kanske också en tredjedel.

Men bättre än inget. =)



Kram

2011-03-13 @ 20:35:54
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Tuva & Timon ♥

då fick du ju en hel del. =) ska lätt lämna in nästa gång med.

2011-03-14 @ 10:58:47
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0