*suck*

Idag är verkligen INGEN rolig dag.
Hade ganska ont igårkväll när jag gick och la mig, tog 2 Panodil som jag bruka inför natten så att jag ska kunna sova men dom hjälpte inte, haft såå ont, varit fruktansvärt att bara vända mig från ena sidan till andra..

Imorse när min älskade Jesper väckte mig sa han -Mamma ja vill går ner !

Jag var tvungen att be honom vänta lite för jag hade såå ont, han är så himla snäll den killen, han accepterar det och tittar lite bedjande på mig..

Jag sa att jag hade jättejätte ont i mina ben så jag fick vänta lite till innan jag prova resa mig,
då sa han - F´låt mamma!
Stackaren tror de e hans fel att jag har ont, känns så himla dumt mot honom..

Sen sa han - Jag vill bebisen komma ut nu !

Så antagligen har han förstått att det är pga graviditeten jag har så ont, jag säger ju till honom att det INTE är hans fel utan att det är för bebisen är i mammas mage.. Och att när bebisen kommer ut så har mamma inte ont mer utan då kan vi leka och vara ute som en normal familj igen ..

 

 

Samvetet för Jesper gör att jag mår såå dåligt, han får "lida" för mina smärtor den stackaren, jag kan inte göra nåt med honom ju, bara lämna o hämta på dagis o sen hålla sällskap när vi kollar film eller sitta med när han leker.. Mer kan jag inte =(

 

 

Nej usch detta blev ett deppigt inlägg..

 

Vill bara att det ska vara över v 35+0 så att förlossningen kan sätta igång och jag kan få må bra igen !

 

 

38 dagar kvar till beräknad födsel ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0