Tisdag

I förmiddags kom min kära pappa hit, jag ville ha med honom till IKEA då jag inte kör ensam pga foglossningen..
Passade bra eftersom han va ledig idag =)

Men fyy, när vi gick där inne fick ja mina första eller iaf så vitt jag vet första sammandragningar/förvärkar.. Hade i princip det hela tiden med jämna mellanrum så tur jag inte åkt iväg till Ullared som jag så gärna ville..

Köpte typ det sista till bebis nu..
bla:
- Täcke + kudde till spjälis
- Små handdukar, tvättlappar
- Madrass skydd både till bebis & Jesper
- 2 pack vita drapå-lakan
- 2 pack färgade drapå-lakan
- 1 blått dra-på lakan till Jesper
- En ny halkmatta till badkaret till Jesper
- 2 st 6-pack dricksglas för 9 kr styck =)
- En liten leksaksmobil som ska hänga ovanför skötbordet
- En blå karaff
- 2 vita krukor

Tror det va allt..
Nu återstår det bara täcke + kudde till vagn/vagga..
Samt påslakanset men det har jag ett jag ska köpa på Bo Ohlsson iaf..
Sen kommer ju blöjor och tvättservetter, nappflaskor o nappar men det får jag göra sen..


Vi har fikat våfflor m glass idag =)
Va gott men tröttnar snabbt då mitt järn är Sveriges sämsta !



Jesper fikar i soffan till Nicke Nyfiken filmen En apa på rymmen =)



En skymt utav våfflan =)



Slänger in en bild på Nicke Nyfiken som Jesper fick av Paulina i lördags i julklapp vi inte bytt förrän nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0