Update

Jag har varit lite kass på att skriva, sorry !

Men i måndags hade jag en mindre bra dag..
Efter jag lämnat Jesper på dagis skulle jag göra mig i ordning för att sticka iväg och fixa nån present till svärfar men började må illa..
Mådde illa och det gav inte med sig..
Låg och kämpade emot in i det sista men sen kunde jag inte hålla mig mer utan fick springa på toa och kräkas..

Sen sov jag bort hela den dagen, jättejätte trött.


I måndagskväll tog jag en Postafen, åksjuktablett, innan jag gick och la mig så igår mådde jag bra =)
Fyllde på med ytterligare en tablett när det gått 12 timmar och resultatet blev en svintrött Petra, man blir såå trött av dom tabletterna..
Men jag hade varit i Ystad och fixat en present till svärfar, det blev ett förstorat foto på han och Jesper ifrån Jesper =)

Vi var hos svärfar på smörgåstårta igårkväll..
En supertrött Jesper, så vi körde hem vid 21..
Nu sitter jag här i lugn och ro, gick upp lite i 6, gjorde mig en kopp kaffe latte, blandade lite saft och tittar på TV =)


Magbild kommer upp under dagen då kameran saknar batteri, måste ladda den först..

Idag ska jag försöka städa undan ordentligt !
Men först väckning av Jesper, göra honom i ordning för dagis sen efter lämning sticker jag direkt in till MVC, skulle komma dit en dag i veckan för att kolla bltr och lämna urinprov så likabra att ta det när jag ändå är ute så har jag resten av dagen till städning..
I eftermiddag kommer mina föräldrar, vi ska äta lite middag sen ska dom passa Jesper när jag & Sune ska på
BB-visning kl 19 ikväll. .



Jag fylla som sagt år igår, och fick en Tassimo utav älsklingen & Jesper ♥
TUSEN TUSEN TACK !

Han hade köpt en paket m kaffe latte macchiato, eller hur det stavas..
Sen var jag inne på nätet och beställde en hel del olika smaker, man fick 200 kr rabatt när man registrera sig där så det passade jag på att använda.
Blev 3 olika sorter the, 2 (?) olika varm choklad, cappuccino, vanlig Gevalia mellanrost och någ någon annan =)
Kommer nog i början av nästa vecka om jag inte har turen att få det innan helgen =)

Nej nu får jag återgå till lite morgon sysslor =)
Hörs snart av igen..


Ps..glöm inte att lämna en liten kommentar om vilken dag just DU tror att Babyliten ♥ kommer anlända..



♥ 32 dagar kvar till beräknad födsel ♥

Kommentarer
Postat av: Rebbe & Erik

Ohh grattis i efterskott :) Kanske borde provat dom tabletterna med då jag vaknat upp två kvällar nu på kort tid då det känns som man åkt karusell hela natten och sen vaknar man och kräks :/

2011-03-23 @ 11:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0