Update !

Ser att jag inte skrivit på ett tag..
Torsdags va en lite jobbig dag.. Mina föräldrar avlivade sin hund.. Han hade bitit mamma och betett sig märkligt, mer än vanligt, sista tiden så det bästa för honom var att han fick somna in.
Har varit lite ledsen när jag förklarat för Jesper men han har tagit det okej, inte frågat efter honom utan bara sagt -Marwin är himmelen nu, mamma.

Tiden läker alla sår..

 

På torsdagskvällen var det dags att börja föräldragrupp i vatten.

Jag har ju sett framemot det då vi inte hann gå på någon när vi väntade Jesper men efter den dagen så kände jag inte alls för det.

Vi körde ändå dit, och tur var ju det, där va ju min käre kusin i samma grupp, vi ska ha bebis med 5 dagars mellanrum så det kan ju bli samtidigt =)

Det var ett riktigt härligt trevligt gäng, alla snackade med alla och allt flöt på så himla bra, känns riktigt bra för då känns det som att man kommer få ut MAX av "kursen" =)

Såå skönt med vattengympan/avslappning tillsammans m partnern först 1 timme sen dusch osv för att sen fortsätta m lite snack och fika 1 timme.. Ser framemot torsdag då det är nästa träff =)

I fredags gjorde vi inte så mkt, var och lämnade kläder på barnklädes loppisen som skulle vara lördag o söndag, jag var på uselt humör o hade rätt så ont..
Under nattningen av Jesper  råkade jag somna så hjärtat kom upp o fråga om ja skulle komma ner, men somnade om.

Vaknade och kände på mig att klockan hade blivit mycket.. Jodå den var 22.10 när jag kom ner helt yrvaken..

Satt där nere hos honom en liten stund men beslutade att gå upp o sova igen =)

Lördagen var vi och käka frukost med Jespers farfar o Eva sen blev det att byta om o köra till Hammenhög, Mellwin hade kalas, han fylla 5 år i torsdags. De bjöd på mycket god mat och tårta, sen körde vi hem till mina föräldrar och skulle tillbringa eftermiddag/kväll där..
Käkade middag på kvällen o sen blev klockan så mycket och jag fick så ont och var trött att jag och Jesper stannade över natten.. Körde hem tidigt på söndagen, typ direkt efter frukost..
Jag stack ut på loppisen en sväng o kollade om det fanns nåt, hittade tyvärr inte så mycket..
Men det blev ett påslakanset och 9 par strumpor till Babyliten iaf för 35 kr så jag är nöjd =)

På eftermiddagen kom Paulina hit, trevligt då det är aslängesen vi sågs..
Vi käkade smörgåstårta o sen vid 18 var det dags att hämta sin vinst av försäljningen på loppisen..

Jag fick ihop hela 536 kr så jag är väl ganska nöjd med tanke på att det fanns sjukt mkt grejer där denna gång..

Jag tänker lätt lämna kläder till hösten med, skadar inte att bli av med de kläder som barnen växt ur, kan inte spara allt för det finns det varken plats för eller anledning till..

Idag är det då måndag och det har varit en riktigt tröttis dag för min del, helt slut !
Hämtade Jesper en liten stund tidigare från dagis då vi skulle in till Ystad för att ta blodprover på honom för att kanske få veta om han harnån allergi, han har ju fortfarande sina utslag han fick till nyår :S Ingenvet ju vad det är..

Han va jätteduktig, jag är riktigt stolt mamma till honom, han är så förståndig.. Man kan förklara saker för honom så förstår han och det går att prata honom till rätta med en hel del grejer..
Han kissar på potta men har blöja mer nu än han hade i december men det kommer när han känner att han vill släppa den, nappen la han ju 24 januari i år =) Sååå stolta vi är över vår lille kille som kommer bli sååå stor när han blir storebror i april =)

Nej nu kallar en bajsblöja så får väl slita mig =)

Bilder får det bli en annan dag eller ev magbilder ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0