Usla nätter

Ja, denna veckan har bestått (änsålänge) av USLA nätter..

Jesper blev ju magsjuk i lördags sen har det varit lite oroliga nätter dels pga det och pga att jag verkligen INTE kan sova nu förtiden..

 

Jag som varit såå lyckligt lottad hittills i grav och kunnat sova ganska hyfsat hela tiden iallafall nu de senaste månaderna.. Bortsett från en period då Babyliten vaknade för minsta rörelse jag gjorde, det var lite jobbigt att inte ens kunna vända sig innan det var full rulle i magen =)
Annars har jag inte varit trött om kvällarna somnat vid 23 och sovit till ca 4 eller 4.30 för att gå på toa sen somna om igen..
Visst har ju vaknat till när jag vänt mig om men inget mer..

Men nu, nu är det katastrof, jättesvårt att komma till ro och hitta en skön sovställning..
När jag väl somnar så sover jag ganska gott men så vaknar jag och kan inte somna om , ont i huvudet, ligger obekvämt osv osv osv..
Någon morgon nu denna veckan ahr jag varit totalt död !
Imorse vakna jag 4 och fick nog så jag gick ner på soffan, pallade upp en massa kuddar så jag låg skönare än i sängen.. sov lite till 7 sen hälsade Herr Migrän på..
Nu sitter jag här i soffan och känner mig allmänt kass, migränanfall på mig kan gå över relativt snabbt men sen mår jag dåligt länge efter...

Därav den dåliga uppdateringen denna vecka..

Hoppas det blir bättre snart...


Kommentarer
Postat av: Rebbe & Erik

Är i vecka 37 nu och känner mig trött hela tiden, ändå går man till säng tidigt och går upp vid normala tider. Nu va det dock ett tag sedan gossen va sjuk och man va uppe för jämnan men med alla toa besök under natten kan det nog kännas som det samma;P Järntabletter hjälper inte och man ser ut som en zombie på jobb.. Haha nej nu får allt tösen titta ut så man kan vara hemma och sova lite. Roligt att veckorna tickar på,måste vara något helt nytt för dig med då Jesper ville ut tidigare. Lite fint väder ha kanske fått en på andra tankar ;)

2011-03-04 @ 07:39:48
Postat av: Petra

Hihi :) inatt sov jag ganska gott.. men hade miljoner kuddar i sängen.. =) Ojj då är det snart dags för er att få bebis =) Jag är ju "bara" i v 33.. så på söndag är det 7 veckor... Lååångsamt !

=)

2011-03-04 @ 14:31:45
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0