Veckofikan !

Ja, då va denna veckans veckofika oxå avklarad med Louise och Nicole =)
Alltid lika trevligt, idag va vi hemma hos oss och fikade och snackade.
Nackdelen är att tiden går så himla snabbt, känns som vi precis hinner sätta oss sen är det dags att hämta barnen på dagis..
Tänk sen när vi fått vår bebis, då kommer tiden gå ännu snabbare för då har jag oxå en som ska bytas på , tröstas och matas =) åhh vad jag längtar!
Då får det bli lämning på dagis kl 9, mötas upp utanför och gå en promenad sen fika hemma hos nån av oss för att avsluta det hela med att hämta trollungarna på dagis kl 14 =)

Nicole testlekte i babygymmet och babysittern mest för att se om det duger åt bebisen =)
hehe, skämt o sido, samma babygym och sitter som Jesper hade så det ska nog funka på denna bebisen med =)

Nicole verkade gilla den =)
smidigt att jag tagit ner barnvagnen oxå då vi har "samma" vagn typ..
Brio Happy, liggdelen passar på både mitt och Louises chassi, så hon klicka bara av den ifrån sitt och satte den i mitt här inne =)
Smidigare kan det ju inte vara =)

Tänkte se om jag får tid till att ta lite bilder ikväll..
dels på lekrummet o eventuellt på mina fina snöklockor , krokusar och vintergäckare =)


På återseende !



25 dagar till beräknad födsel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0