. .

. .kvällen igår blev inte alls som planerat. Först och främst sega dom sig som fan med att komma hemifrån. Sen när lugnet infunnit sig började vi skiva grönsaker och blanda dippa. . Satte oss till rätta och snacka massa som inte görs när vi träffas alla eller har någon av barnen med oss. . Men efter ca 1.5 timme kom barn och sambo hem. Maija bara skrek o skrek o skrek! Dom gick upp så ovanvåningen. . Men allt dog ut för vi hörde hur hon vråla och vråla så till slut gav vi upp och Louise cykla hem. Jag fick återgå till vardagen, lägga Maija och sen när jag gjort det så la sig dom andra två oxå så jag fick sitta här och glo själv ändå. Så himla besviken. . Men men. . Nästa gång sticker vi hemifrån båda så vi slipper att det blir som igår. .

Kommentarer
Postat av: naddie.

ja förra gången var jag antingen sittande i badet eller sängliggande väldigt mycket så den här gången hoppas jag kunna röra mig betydligt mer så det går undan.



Blir nog till och använda mig av pilatesbollen en del då jag redan använder mig av den metoden hemma villket underlättar nu när man börjat känna en hel del :)



sen hoppas jag att jag får föda på pallen igen.. den var exemplarisk! älskade den! :)

2011-09-16 @ 09:33:40
URL: http://naddiegoespublic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0