Laddar inför. .

. .kvällen med Louise! Sune kommer väl snart hem från jobb, väntar på Jesper som inte heller dykt upp än. . Maija sover i sin vagn i lekrummet. . Jag sitter i soffan med lite RedBull , då jag hade huvudvärk och va skit trött. . Hoppas den piggar upp mig lite:) Jag har plockat undan och vikt tvätt. . Har lite kvar att göra men känner att jag måste pausa, är så trött! Natten va inget bra, hann typ sova 1 timme i stöten innan nåt eller någon störde mig :) va de inte Sune som skulle prata så va de Maija som skulle äta och Jesper kom in till oss sen va det fantamig dags för Maija att både äta, få ny blöja och näsdroppar igen. . Slutligen skulle Sune upp till jobb och sen vakna Jesper kl 7 :) Tur att det inte är så varje natt! Ovanpå alltihop har det varit sjukt stressig förmiddag, bvc för barnmat-prat kl 11 stack tidigare därifrån pga att jag skulle hinna ut till örums nygård till 12.30 för informations möte angående babysim som Maija och jag börjar på nästa vecka. . :) sen inom Willys på vägen hem. . Ha ha så typiskt nu när jag ska ha lite egen kväll med Louise, vi ska sitta ner i lugn och ro och prata, dricka gott och äta grönsaker m dippa, lite kex m brieost osv. . Bara vara Petra och Louise, inte mamma-Petra och mamma-Louise :) ska bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0